Vid första anblicken uppstod tjockleken på skumdämpningen som sträcker sig från häl till tå på New Balance Fresh Foam 1080 v9 viss oro över skos tyngd och tyngd. Men det visade sig vara förvånansvärt bekvämt för mig, vilket gav tillräckligt med fjädrande och studsade tillbaka för att lindra någon oro.
Med den tjocka sulan gav 1080 v9 tillräckligt stöd utan tonvikt. Jag kommer att säga att de inte är de lätta skor på marknaden, men med tanke på mängden skum under dina fötter, undviker de fortfarande att bli för tunga på grund av materialets luftighet. Den tjocka sulan tog dock lite att bli van vid under mellansolen, där den är stelare än vid hälen. Som en löpare med en ganska platt båge var tjockleken under mitt fot inte den mest bekväma på längre körningar på vägen. Utan samma känslighet som skoen skryter i hälen, kändes den lite stel i mitten runt om fem milen markören.
Medan extrapussningen var lite för min personliga smak, verkar denna New Balance löpsko vara en idealisk passform för alla löpare med en neutral till högre båge.
Bonusen är att New Balance placerat mittfotswrap i en position där det inte läggs något tryck på de bredaste delarna av foten, vilket gjorde tjockleken under mellansolen mer uthärdlig. Jag tenderar att tycka om att ha skor med massor av stöd runt mitten av min fot, i motsats till under min båge, men 1080-talet gjorde det att arbeta med omvända funktioner.
Sammantaget är New Balance Fresh Foam 1080 v9s ett bekvämt slitage med mer dämpning runt från tungan till nätet till fotledkragen och sulan-än de flesta andra. De har en fin sten för att hålla dig rullande och är hållbara nog att hålla på längre sträckor eller genom mer rigorösa träningsplaner. De är reaktiva utan att vara för stela och ger en stabil och stödjande strid som är perfekt för daglig körsträcka och allround användning. Den mjuka striden gör att dessa skor är perfekta för vardagliga löpare som letar efter en kusig, neutral tränare Om Nike Epic React Flyknit 2 känns för fjädrande eller formformad för din smak, men du är fortfarande ute efter en super bekväm och vadderad löpsko som fungerar Brooks Glycerin 16 är ett bra alternativ i en mängd olika körsituationer. Den här neutrala löpskonan använder varumärkets DNA Loft-kudde, vilket säger att det ger "en plush passform och supermjuka övergångar för att göra varje steg lyxigt." Våra affärer erbjuder den senaste och mest pålitliga informationen som är avgörande för företagen att stärka en konkurrensfördel. Rapporten betonar sedan marknadskörningsfaktorer, möjligheter som reglerar marknadstillväxten samt nya möjligheter, potentiella tekniska framsteg inom Auto-Lacing Shoes-marknaden. Innan uppskattningen av marknaden genomförbarhet gör rapporten några viktiga förslag till ett nytt projekt.